Lûtsen en Bianca in IJsland

Nog een week!

2 juni is het zover, dan vliegen we via London naar Halifax, met ons vieren: Lûtsen, mama José, papa Martin en ik. Als het goed is, krijgen we nog voor vertrek onze minilaptop en kunnen we makkelijker deze blog bijhouden...Het huidige reisplan is als volgt:

2 t/m 8 juni Nova Scotia, waar we bij Anna en Gerard (neef van José) verblijven en met hun als tour guide Nova Scotia gaan verkennen.

8 juni vliegen we naar Calgary. Met een huurauto gaan we via de Rockies in twee weken naar Vancouver rijden.

22 juni vliegen we van Vancouver terug naar Amsterdam.

We hopen natuurlijk op een geweldige vakantie!

Reacties

Reacties

Maureen

Hoi familie Dooper/ Bosman,

Alvast een hele goede reis gewenst en geniet van het mooie Canada. Ik ga proberen om op de hoogte te blijven van al jullie ervaringen. Hopelijk lukt het ook vanuit Zuid-Afrika.
Liefs Maureen

schone zus

Natuurlijk gaan we jullie volgen op deze reis.
Ga er heerlijk van genieten!!!!!! En we willen heel veel foto's zien natuurlijk ;)

de CRU

Hallo reizigers

vanuit de CRU volgen wij jullie natuurlijk ook.
heel veel plezier

Christel

Leuk man, om zo jullie reis te kunnen volgen. Heel veel plezier en geniet er van.

liefs Christel

carla elshof

fijne vakantie, geniet ervan!

groetjes

carla elshof

geniet ervan!

Ab en Marijke

Gezellige dagen bij de familie!!!
Joop had vanmiddag een kippetje van de buren te pakken. Het is hier een stuk kouder geworden 15gr. , Ab is de muren aan het verven, dan is het koetshuis klaar.Lieve grtjs,Ab en Marijke.

Jenny

Hoi Bianca, Lûtsen, José en Martin,

Heel leuk om jullie op afstand te kunnen volgen op jullie reis door Canada. Ik wens jullie een hele fijne en mooie vakantie toe.

En José met Jesse gaat het prima, ze heeft het erg naar haar zin en is heel lief volgens mijn dochter. Ik hoop voor jullie dat je d'r nog terug krijgt (hihihi). Vrijdagavond eten we bij Tamara en zal ik Jessie een dikke knuffel geven van jullie.

Volgende week ga ik even op bezoek bij Juul en Boris, en zal ik ze ook een hele dikke knuffel geven namens jullie.

groetjes en geniet van jullie wel verdiende vakantie.

groetjes Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!